- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۱۵ فقره انواع سرقت و ۶۱۶ گرم انواع مواد مخدر در نهاوند کشف شد

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: پلیس شهرستان نهاوند با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا در یک هفته گذشته با هدف افزایش آرامش خاطر شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجار شکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: از مهمترین نتایج این طرح، می توان به کشف ۱۵ فقره انواع سرقت و ۶۱۶ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان گفت: ۶۱ متهم در این طرح و در حوزه های مختلف جرم شامل ۶ سارق، ۴۵ معتاد متجاهر و ۱۰ نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر و پرونده های قضائی جداگانه ای تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.