جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20514

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت : مطابق قانون، نیروی انتظامی باید با حاملان قمه، چاقو و پنجه بوکس برخورد جدی کرده و آنها را بازداشت کند.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: نیروی انتظامی این اجازه را دارد که حاملان سلاح سرد (قمه ، چاقو و پنجه بوکس) را بازداشت کند و اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به اوباش را در سطح شهر ندهد.

آزاد بخت با اشاره به مجازات تعیین شده در قانون برای حمل سلاح سرد، اظهار کرد: حسب تبصره یک ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی حمل قمه، چاقو و پنجه بوکس صرف نظر از قدرت نمایی جرم محسوب می‌شود.

آزادبخت با هشدار به کسانی که به شکل‌های مختلف اقدام به نگهداری و حمل و قدرت نمایی با سلاح سرد می‌کنند یا آن را وسیله ای برای مزاحمت اشخاص، اخاذی و تهدید قرار می دهد ، گفت: بدون اغماض با آنها برخورد قانونی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت : در چند روز گذشته با تلاشهای عوامل انتظامی شهرستان چندین نفر از کسانی که سلاح سرد همراه داشته یا قصد قدرنمایی با سلاح سرد را داشته شناسایی و دستگیر شده و به نیروی انتظامی اجازه داده شده به افرادی که مشکوک به حمل صلاح سرد هستند آنها را بازجویی و در صورت داشتن سلاح سرد بازداشت کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش