- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند

سرهنگ ذبیج الله درویشی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: پلیس نهاوند با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا، در یک هفته گذشته با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم وبرخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان وظرفیت پلیس های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی وکشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: از مهمترین نتایج این طرح می توان به کشف ۳ دستگاه خودروی سرقتی، ۹ فقره انواع سرقت و ۱۴۸۸ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۴ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم اشاره کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که ۵۷ متهم در این طرح و در حوزه های مختلف جرم شامل ۱۱ سارق، ۱۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۳۰ نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر شدند،، تصریح کرد: پرونده های قضائی جداگانه ای در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.