سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2055

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند با اشاره به نزدیک بودن زمان اجرای برجام گفت: ایران اسلامی در جریان برجام به همه تعهداتش عمل کرده اما آمریکا به دنبال بهانه جویی است و به دنبال وضع تحریمهای جدید است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان این مطلب در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: آل سعود با ایجاد تفرقه و تضعیف مسلمانان در راستای منافع رژیم صهیونیستی عمل نموده و سرسپردگی خود را به آنان نشان داده است.
مغیثی با بیان چند تفاوت راهبردی جمهوری اسلامی ایران با عربستان افزود: ایران اسلامی همواره نشان داده که در دنیا منادی وحدت بوده و برخلاف ما عربستان در راستای تفرقه و اختلاف افکنی از طریق حمایت از تکفیریها حرکت کرده است.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی در راستای حرکتهای حمایتی از مردم مسلمان از فلسطین و قدس حمایت کرده امام عربستان نوکر صهیونیسم و آمریکا بوده است.
امام جمعه نهاوند نوع نظام حاکم بر جمهوری اسلامی را مبتنی بر رای مردمی و دموکراسی ذکر کرد و افزود: ایران اسلامی رای مردم در کشورهای مختلف را برای تعیین سرنوشتشان به رسمیت می شناسد امام رژیم آل سعود نه تنها رای مردم کشورها را به رسمیت نمی شناسد بلکه خواهان تجاوز و دیکتاتوری است و می خواهد با زور سرنوشت مردم یمن و سوریه را تعیین نماید .
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی استکبار ستیزی را از دیگر ویژگیهای ایران اسلامی ذکر نمود و گفت: ایران در صدر مبارزه با تروریسم است اما عربستان از گروههای تروریستی مانند داعش حمایت نموده و آنها را به جان امت اسلام انداخته است .
مغیثی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن زمان اجرای برجام گفت: ایران اسلامی در جریان برجام به همه تعهداتش عمل کرده اما آمریکا به دنبال بهانه جویی است و به دنبال وضع تحریمهای جدید است .
وی افزود: امروز آمریکا بر سر یک دو راهی قرار گرفته و اگر صداقت داشته باشد باید به تعهداتش عمل نماید اما اگر صداقت نداشته باشد و بخواهد همان راه همیشگی خود را در برخورد با انقلاب ادامه دهد ما نیز راه دیگری را انتخاب می نمائیم .
وی افزود: ایران اسلامی یک حکومت منطقی ، عقلانی و کاملا اسلامی است که در برابر شیطنتهای آمریکا بزرگوارانه برخورد کرده است که نمونه آنرا می توان در توقیف شناور آمریکایی دید که چقدر بزرگوارانه و با رافت اسلامی با آنان برخورد داشتند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش