- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نهاوند با دستگیری ۴۳ متهم

سرهنگ “ذبیح الله درویشی” در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، بیان داشت: پلیس نهاوند با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا، در یک هفته گذشته با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی وکشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از مهمترین نتایج این طرح می توان به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۲۳ فقره انواع سرقت و ۶۴۶ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۷ دستگاه موتورسیکلت و ۷ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم اشاره کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که ۴۳ متهم در این طرح و در حوزه های مختلف جرم شامل ۱۵ سارق ، ۸ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۲۰ نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده های قضائی جداگانه ای تشکیل و در حال رسیدگی قانونی می باشد.