- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مدیران ادارات نهاوند، ارباب رجوع را در اتاق ها سرگردان نکنند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جعفر سلگی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند، گفت: در راستای ایجاد اشتغال، از تمام پتانسیل‌های موجود در شهرستان نهایت استفاده را خواهیم برد.

وی افزود: لازم است در شهرستان در راستای تحقق اهداف عالی نظام و دولت تمام مدیران همراه با مجموعه مدیریتی شهرستان هم‌قدم شوند تا بتوانیم به مردم شریف شهرستان بیش از پیش خدمات مفید و کارساز ارائه نمائیم.

سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه تمام مدیران شهرستان هم‌راستا با نظام و انقلاب هستند، گفت: تمامی مدیران جهت آذین‌بندی ادارات و بانک‌ها اقدام نمایند.

جعفر سلگی گفت: مدیران بانک‌ها و ادارات در راستای تکریم ارباب رجوع و توجه به معیشت مردم، دو رکن اصلی و سیاست دولت سیزدهم نهایت همکاری با مردم داشته باشند و جهت تسریع در امور همشهریان و اعطای تسهیلات در استان پیشرو باشند.

وی با بیان اینکه ایام دهه مبارک فجر در واقع تبیین اهداف نظام می‌باشد، اظهار داشت: اکثریت برنامه‌های ایام‌الله مبارک دهه فجر امسال بصورت حضوری و باشکوه برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند بااشاره به نگرانی والدین جهت حضور دانش آموزان در مدارس، افزود: آموزش و پرورش تمام زیرساخت‌های لازم جهت حضور دانش آموزان در مدارس را جهت رفع نگرانی والدین فراهم نماید.