- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان نهاوند بصورت پیاده ( فردی ) برگزار می‌شود

جعفر سلگی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند،ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در نهاوند اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند فعلاً از نظر رنگ بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار دارد، بنابراین راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان همزمان با سراسر کشور ( بصورت فردی) برگزار خواهد شد.

سلگی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با ستاد استانی مقابله با کرونا، مقرر شده است تا راهپیمایی ۲۲ بهمن در نهاوند به صورت حضوری و پیاده ( فردی) برگزار شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به برگزاری برنامه‌های گوناگون در طول ایام الله دهه فجر در سراسر استان، یادآور شد: درایام دهه فجر بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی در قالب ۲۲ کمیته در شهرستان نهاوند برگزار گردید و سهم شهرستان نهاوند از فجر چهل و سوم تعداد ۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان بود که کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیدند.

 جعفر سلگی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی در شهرستان نهاوند از مسجد آیت الله حیدری (ره) آغاز و با عبور از میدان ابوذر به‌سمت میدان شریعتی و در میدان امام خمینی (ره) تجمع مردمی صورت خواهد پذیرفت.