سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2069

صدای نهاوند:

سرپرست دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند گفت: بزرگترین مانع و مشکل عدم توسعه و پیشرفت دانشگاه آزاد نهاوند،صادر  نشدن سند زمین این دانشگاه بعد از  گذشت ۱۴ سال است.

حمید سوری در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت:  دانشگاه آزاد نهاوند در سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار با مالکیت وقت منابع طبیعی احداث شده است اما با گذشت ۱۴ سال هنوز سند این زمین به نام دانشگاه آزاد صادر نشده، که این عامل مهمترین مانع و مشکل برای توسعه و رشد این دانشگاه در سالیان گذشته محسوب می شود.

وی افزود: در شرایط فعلی مالکیت زمین دانشگاه آزاد نهاوند در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار دارد و تمام مکاتبات، پیگیری ها و  رایزنی ها برای صادر شدن سند این زمین به نام دانشگاه آزاد به بن بست رسیده است.

دانشگاه آزاد نهاوند هزار و ۳۰۰ دانشجو با ۲۱ رشته دارد

سرپرست دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند  عنوان کرد: دانشگاه آزاد نهاوند تا خرداد ماه سال جاری دارای ۹۰۰ دانشجو بود اما در شش ماه گذشته، تعداد دانشجویان این دانشگاه به هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یافت که در سطح استان رتبه اول جذب دانشجو را داشته است.

حمید سوری از جذب چهار رشته جدید، کارشناسی حقوق، مهندسی عمران، مهندسی برق و تربیت بدنی در مقطع کارشناسی طی شش ماه گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد نهاوند دارای ۲۱ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی است.

سوری افزود: مجوز احداث سوله ورزشی دانشگاه آزاد، در زمینی به مساحت سه هکتار با زیر بنای هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارو ۵۰۰ میلیون تومان اخذ شده است که عملیات اجرایی آن همزمان با ایام دهه فجر آغاز می شود.

وی گفت: عملیات اجرایی احداث پارکینگ سرپوشیده دانشگاه آزاد نهاوند با ظرفیت پارک ۵۰ خودرو با اعتبار ۲۰ میلیون تومان و احداث پارکینگ روباز در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع آغاز شده است.

احداث راه دسترسی  دانشگاه از جاده کمربندی نهاوند- بروجرد آغاز شده است

سرپرست دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند اظهار داشت: راه دسترسی به دانشگاه از جاده کمربندی نهاوند- بروجرد با احداث بلوار به طول ۶۰۰ متر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان آغاز شده است که در حال حاضر این طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حمید سوری توسعه فضای سبز دانشگاه با کاشت ۵۰۰ اصله نهال با آبیاری قطره ای، راه اندازی ایستگاه حمل و نقل دانشجویان در میدان امام(ره) با همکاری فرمانداری، شورای شهر و راهنمایی و رانندگی و برگزاری سه برنامه، جشن دانشجویان جدیدالورود، همایش پژوهش و کار آفرین و همایش جوان و ازدواج پایدار با همکاری شبکه بهداشت و درمان را از دیگر برنامه های انجام شده دانشگاه آزاد در شش ماه گذشته عنوان کرد.

وی در پایان از راه اندازی انجمن علمی دانشجویان در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: برای اولین بار پیگیر ثبت شرکت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد نهاوند هستیم.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش