- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دستگیری قاتل فراری ۷۲ ساعت پس از قتل در نهاوند

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: فردی که با شلیک گلوله در شامگاه یک شنبه اول اسفند سال جاری یک نفر را به قتل رسانده و متواری شده بود۷۲ساعت پس از قتل دستگیر شد.

آزاد بخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس نهاوند با هدایت و راهبری سرپرست انتظامی نهاوند سرهنگ ذبیح اله درویشی قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی و کارهای فنی و تخصصی و با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پیچیده اطلاعاتی ماموران انتظامی نهاوند خصوصا پلیس آگاهی، متهم به همراه دو نفر از هم دستانش در کمتر از سه روز شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد. دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.

آزاد بخت دستگیری قاتل را در سه روزپس از قتل، نشان از اقتدار و توانایی پلیس و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ضمن هشدار به هنجار شکنان و متخلفین گفت: ممکن است افرادی کم شمار به خود جرات دهند امنیت و آسایش مردم را تهدید و سلب کنند ولی مطمئن باشند خیلی سریع در چنگال پلیس و قانون گرفتار و با اشد مجازات با آنان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه بر هم زدن نظم شهر و استفاده از اسلحه در درگیری ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست، اظهار کرد: ایجاد درگیری، عربده کشی و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات های سنگین را در پی خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به مردم شهرستان اطمینان می‌دهیم، اشد مجازات بدون هیچ اغماض قانونی در انتظار اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی خواهد بود.