سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20773

صدای نهاوند:
بخش‌هایی از بازار نهاوند توسط سرپرست فرمانداری، شهردار و رئیس اداره صمت نهاوند با همراهی نمایندگان تعزیرات حکومتی و جهادکشاورزی مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، در این گشت مشترک که از بازارهای قصابها، کفاشخانه،خواربار، بازار میوه و واحدهای صنفی پیاده راه خیابان قیصریه انجام شد مسئولان ضمن مشاهده وضعیت بازار در روزهای پایانی ماه اسفند و خریدهای نوروزی با تعدادی از متصدیان واحدهای صنفی و مشتریان به گفتگو پرداختند.

سد معبر و تجاوز بسیاری از واحدهای صنفی به معبر عمومی از جمله تخلفاتی بود که سرپرست فرمانداری به شهردار و متولیان امر در اتاق اصناف و شهرداری متذکر شدند تا نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدامات قانونی لازم را بعمل آورند.

سرپرست فرمانداری نهاوند در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مردم برای تهیه میوه شب عید نگرانی نداشته باشند، خاطرنشان کرد: سهمیه میوه شب عید شهرستان ۱۷۰ تن پرتقال، ۶۵ تن سیب زرد و ۲۵ تن سیب قرمز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: طبق اعلام سراسری توزیع میوه شب عید از ۲۰ اسفندماه با ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار انجام خواهد شد که در صورت تغییر تاریخ از طریق کارگروه تنظیم بازار و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش