- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

وضعیت امروز اکراین نتیجه تکیه و اعتماد به آمریکا است

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: خدمت مسئولان به مردم از بزرگترین عبادات است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره بر این موضوع تاکید دارند.

وی اظهار داشت: ماه شعبان ماه استغفار و صدقه است و چه خوب است که در آستانه سال جدید و در آستانه جشن نیکوکاری کسانی که می توانند به کمک نیازمندان بروند.

امام جمعه نهاوند افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا بحران ساز است و این وضعیت امروز اکراین نتیجه سیاست های استکباری آمریکا است.

وی بیان کرد: مردم‌ مظلوم یمن چندین سال است که قتل عام شدند و این جنگ فرصت مناسبی برای آمریکا و اروپا برای فروش اسلحه ها به عربستان و امارات است.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی ادامه داد: وضعیت اکراین برای کسانی که هنوز اعتماد و تکیه به غرب دارند عبرت آموز است چون عده ای به دنبال بزک غرب هستند و آنها را صاحب تمدن می دانند در حالی که تمدن آنها آدم کشی و ایجاد جنگ و فقر است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه آمریکا جنگ ها را به راه می اندازند، گفت: اروپا و آمریکا جاهلیت مدرن را به روشن ترین شکل به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب کرارا فرمودند که ما به غرب اعتماد نداریم و امروز وضعیت اکراین نتیجه اعتماد و تکیه به غرب و آمریکا است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: امام به ما درس داد که همه کاره عالم خداوند است و باید به مردم خودمان تکیه کنیم و همین درس ها است که تا امروز باعث ماندگاری و تداوم حرکت انقلاب اسلامی شده است‌.