- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

ایران اسلامی امروز قدرتمند است و مذاکره کنندگان ما از موضع قدرت مذاکره کنند

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی هر موفقیتی به دست آورده موجب ناراحتی دشمنان شده و این خاصیت دشمنی آنها با ما است.

وی اظهار داشت: آمریکا همیشه دنبال راه اندازی جنگ است تا منافعش تامین شود و کارخانه های اسلحه سازی آنها رونق بگیرد و هرجا جنگی بوده آمریکا پشت صحنه آن بوده است.

امام جمعه نهاوند افزود: در اکراین جنگ است و رسانه های دنیا و مدعیان حقوق بشر همه فکر و ذکرشان این کشور است و هر روز از اوضاع آنجا گزارش می دهند ولی روزانه هزاران نفر در کشورهای اسلامی قتل و عام و اواره می شوند و صدایی از مدعیان حقوق بشر شنیده نمی شود و معیارهایی دوگانه ای دارند در حالی که خودشان مسبب شرایط آن منطقه هستند.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: غربی ها خودشان را در سطح بالاتری می بینند و تبعیض نژادی و تبعیض در بین ادیان جزئی از فرهنگ آنها است و خودشان را برتر می دانند و در قصیه اکراین این مسئله کاملا مشهود است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به موفقیت سپاه در پرتاب ماهواره اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب در این بخش با تکیه بر نیروهای مومن و بومی پیشرفت های زیادی کرده ایم و دیگر مانند گذشته نیست که دشمنان دست به تهدید بزنند چون از قدرت ما خبر دارند.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: دشمنان از این موفقیت ناراحت هستند و دنیا باید بداند ایران قدرتمند است و این اقدام برای دنیا پیام مهمی دارد که دشمنان به خوبی این پیام را دریافته اند.

وی ادامه داد: دشمنان از تحریم و تهدید و جنگ و هرچه که داشتند بر ضد انقلاب اسلامی به کار بسته اند و نتوانستند جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیرند و مذاکره کنندگان ما نیز در وین باید از موضع قدرت مذاکره کنند.

 حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمنان با استفاده از رسانه ها در صدد ناامیدی مردم از نظام و ناکارامد نشان دادن نظام هستند که در این بخش باید هوشیار باشیم و همانند گذشته نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.