- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

فراخوان اجرای مسابقه کلیپ سلام_فرمانده دهه نودی ها در نهاوند آغاز شد

علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند، در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: با مشارکت بسیج رسانه و پایگاه خبری صدای نهاوند جهت تشویق دهه نودی ها مسابقه ویدیو کلیپ همخوانی سلام فرمانده ویژه متولدین دهه ۹۰ از ۸فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان روز ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: این مسابقه به عشق مقام معظم رهبری، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره فرمانده و سردار شهید حیدر سهرابی که امسال به عنوان شهید شاخص سال نهاوند معرفی شده و همچنین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی در نهاوند برگزار می شود.

سهرابی گفت: استقبال بسیار زیادی در دو روز اخیر از نقاط مختلف کشور و استان از این فراخوان شده است و افرادی که فیلم ارسال می کنند در کانال خبری صدای نهاوند منتشر می شوند.

سهرابی افزود: هر مخاطب پسر و دختر دهه نودی می تواند حدود دو دقیقه از کلیپ سلام فرمانده را بازخوانی و برای داوری در مسابقه ارسال کند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: آقای حسین صادقی از اعضای بسیج رسانه و مدیر پایگاه خبری صدای نهاوند اقدام به طراحی این مسابقه با همکاری بسیج رسانه نهاوند سپاه ناحیه نهاوند و خیران فرهنگی با کمک کانال پایگاه خبری کرده است که در پایان به ۲۰ نفر از برگزیدگان جوایز خوبی اهدا می شود.

وی گفت: این یک مسابقه فرهنگی خوب و تاثیر گذار می باشد که در دو روز گذشته استقبال بسیار خوبی شده و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

سهرابی گفت: دهه نودی هاو خانواده های علاقه مند به این سرود می توانند ضمن اجرای ۲ دقیقه کلیپ سلام فرمانده با مشخصات کامل و شماره تلفن خود را به آدرس
https://t.me/sedaynahavand

و یا آی دی و شماره تلفن ۰۹۱۸۸۵۱۵۹۳۰ جناب آقای صادقی
@N176harfshoma
تا ۱۳ فروردین ماه ارسال کنند