مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 20882

صدای نهاوند:
سرپرست انتظامي شهرستان نهاوند ، از دستگیری 2نفر سارق اماکن خصوصی و کشف 2فقره سرقت طی 24ساعت گذشته توسط یگانهای انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ذبیح اله درویشی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: یگانهای انتظامی و اجرایی پلیس نهاوند در ۲۴ساعت گذشته طرح جامع مبارزه با سرقت را با در نظر گرفتن تلاش مضاعف به صورت عملیاتی در سطح شهرستان اجرا کردند.

سرهنگ درویشی افزود:ماموران یگانهای انتظامی شهرستان در این راستا طی۲۴ ساعت گذشته ۲نفرسارق سابقه دار اماکن خصوصی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیات های جداگانه ای دستگیر و به مقرهای انتظامی انتقال دادند.

وی تصریح کرد:متهمان در بازجویی های فنی به ۲فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و تعدادی تجهیزات سرقتی از آنها کشف و ضبط و با هماهنگی مقام قضایی تحویل مالک گردید.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی و قضایی در دستور کار قرار دارد از شهروندان محترم درخواست کرد همواره نسبت به توصیه ها وهشدارهای پلیسی در خصوص راهکارهای پیشگیری از انواع سرقت دقت نظر لازم را داشته و در این خصوص رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه را به صورت مستمر مد نظر داشته باشند چرا که افزایش موارد بازدارنده علی الخصوص در اماکن خصوصی به صورت چشمگیری در کاهش سرقت ها تاثیر گذار است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش