مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 20891

صدای نهاوند:
سرپرست انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري سارق حرفه اي قطعات خودرو و کشف 13 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ذبیح الله درویشی”، در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، یک سارق حرفه ای را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در محفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی، به ۱۳ فقره سرقت انواع قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که در بازرسی از محل اختفای نامبرده، مقادیری مدارک، لوازم و قطعات داخل خودرو سرقتی نیز کشف شد، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش