- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

حضور پرشور و باشکوه مردم در روزجهانی قدس نقشه‌های نظام سلطه را برهم زد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جعفر سلگی در مراسم روز جهانی قدس در مصلی نهاوند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرموند حضور هریک نفر از شما در راهپیمایی روز قدس در واقع امنیت کشور و امنیت جامعه را تضمین و به حفظ دستاوردهای انقلاب کمک خواهد کرد.

سلگی افزود: همان‌طور که حضرت علی(ع) در آخرین وصیت‌های خود به فرزندانشان فرمودند و تذکر دادند، که همواره یاور مظلومان باشند و همه ما می‌دانیم که وصیت‌نامه در واقع چکیده ای از آخرین دغدغه‌های هر کسی به بستگان و نزدیکان آن شخص است.

وی ادامه داد: وصیت نامه امام علی (ع) نه تنها به فرزندانش بلکه به تمام شیعیان و پیروان راستین آن حضرت است و یکی از فرازهای نورانی خود فرمودند؛ ای کسانی که خود را پیرو و شیعه ما می‌دانید دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید و پیوسته در راه خدا با جان و مال خود مجاهدت کنید.

وی تصریح کرد: ما اگر بخواهیم وارثان خوبی برای علی‌(ع) باشیم باید به وصایای ایشان خوب گوش دهیم و ابتدا باید مصداق ضالم و مظلوم و مجاهدت در راه خدا را به درستی بشناسیم.

سرپرست فرمانداری نهاوند اضافه کرد: امروز همه‌ی ما آگاه هستیم که بزرگترین ظالم و مظلوم کیست و بزرگترین مجاهدت در عالم چیست و ظلم وبی عدالتی در هر اندازه و در هر کجای جهان باشد باید در مقابل آن ایستادگی کرد و باید با آن مبارزه کرد.

سلگی ادامه داد: امروز بیش از هفتاد سال است که قبله اول مسلمین و مدفن انبیا و اولیای ما و جای پای رسول اکرم در شب معراج در دست دشمنان و در دست صهیونیست‌ها است، دشمنان خبیثی که تنها دو درصد جمعیت جهان را به خود اختصاص دادند و به کمتر از نابودی اسلام و مسلمین راضی نیستند.

وی تاکید کرد: همچنین در همبستگی و همگرایی جبهه باطل همین بس که آمریکای جنایتکار و کودک‌کش نیز با کمک نظامی بیش از سه میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی، سعی در نابودی مسلمانان و مسلمین غزه دارد که این بودجه هنگفت اگر جهت اطعام و رساندن به فقیران و مستمندان جهان هزینه می‌شد یک عالم را سیر می‌کرد.

سلگی افزود: اگر امروز ما از فلسطین دفاع نکنیم و با تمام داشته‌هایمان علیه غده سرطانی اسرائیل مجاهدت نکنیم و عزتمندانه نجنگیم قطعا زیر تانک های اسرائیل ذلیلانه تسلیم خواهیم شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند ادامه داد: امنیت امروز ما مرهون حمایت ۴۲ ساله از رژیم مردم مظلوم فلسطین است و روز قدس یادگار ارزشمند و حکیمانه امام راحل و عظیم‌الشان است.

سلگی یادآوری کرد: نام‌گذاری این روز توسط امام راحل باعث شد که مسئله فلسطین برای همیشه در وجدان‌های بیدار مسلمانان و آزادگان جهان زنده بماند و این حضور پرشور و باشکوه در روز جهانی قدس بار دیگر نقشه‌های تفرقه افکن نظام سلطه را بر هم زد.