- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مردمی کردن یارانه ها اقدام شجاعانه دولت بود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امدادهای غیبی در حوادثی مانند واقعه طبس و آزادسازی خرمشهر و دیگر حوادث به کمک ما آمده و این بعد معنوی و قدرت خداوند است.

وی اظهار داشت: امام عزیز همیشه به قدرت خداوند امید داشت و در طول این سال ها دیدیم که در فتنه ها و تحریم ها و تهدیدها همیشه خداوند کمک کرده و بدانیم که وعده خداوند حق است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما با یک جنگ ترکیبی و همه جانبه روبرو هستیم چون دشمن هم تحریم و تهدید می کند و سیاه نمایی می کند و در تقویت دشمنان ما هم فعالیت می کند و در رسانه ها هم بر ضد انقلاب فعالیت می کند.

وی با اشاره به دیدار یکی از مقامات آمریکایی با منافقین اظهار داشت: منافقین و صهیونیست ها و امریکایی ها همگی در یک راستا هستند و ماهیت یکسان دارند و در دشمنی با انقلاب اسلامی با هم همکاری می کنند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها بیان داشت: همه باید به دولت کمک کنیم چون هیچ یارانه ای قرار نیست حذف شود و قرار است یارانه ها اصلاح شود و مردمی کردن یارانه ها کار شجاعانه ای بود.

وی گفت: با این طرح یارانه ها به دست خود مردم می رسد و این طرح باعث جلوگیری از قاچاق کالا و رونق تولید می شود و باید همه به دولت کمک کنیم.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: احتکار ظلم به مردم است و انبارهای زیادی در این مدت شناسایی شده است و با این طرح جلوی این کارها گرفته می شود.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به روند کاهشی جمعیت در کشور اظهار داشت: مهمترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی جوان، متخصص و باسواد است و اگر روند جمعیت به همین شکل پیش برود در چند سال آینده جمعیت کشور پیر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: اسم عملیات آزادسازی خرمشهر “الی بیت المقدس” است و این عملیات با تشکیل جبهه مقاومت در کشورهای منطقه همچنان ادامه دارد.

امام‌ جمعه نهاوند ادامه داد: روزی این عملیات الی بیت المقدس به اهدافش خواهد رسید که اثری از صهیونیست ها در منطقه نخواهد بود و این امر انشاالله با تلاش نیروهای با ایمان جبهه مقاومت در منطقه محقق خواهد شد.

وی در خصوص انتصاب فرماندار جدید نهاوند نیز گفت: از زحمات سرپرست قبلی آقای سلگی در مدت حضور تشکر می کنم و امیدوارم همه به آقای احمدوند فرماندار جدید نهاوند همکاری داشته باشند چون بومی و فرزند نهاوند هستند.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: امیدوارم خداوند توفیق خدمت هرچه بیشتر را به فرماندار جدید نهاوند عطا کند چون چیزی بالاتر از رضایت خدا و خدمت به این مردم عزیز نیست.