سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 21091

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند از ضربه مهلک اداره اطلاعات نهاوند به شبکه ارتشاء در یکی از ادارات اقتصادی شهرستان و دستگیری 5 تن از متهمین اصلی خبر داد.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی، شبکه ارتشا در یکی از ادارات اقتصادی شهرستان نهاوند کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر از عوامل و عناصر اصلی این اقدام با حکم قضایی، تصریح کرد: در مراحل اولیه این اقدام برخی از مدیران شهرستانی که با تضییع حقوق بیت‌المال و کلاهبرداری اقدام به اخذ رشوه چند صد میلیونی از شهروندان نموده بودند از سمت خود عزل و به همراه مرتبطین به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرماندار نهاوند ضمن ابراز تأسف برای محکومین، خاطرنشان کرد: باعث تأسف است که برخی مدیران و پرسنل دولتی فرصت‌های خدمتگزاری که نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار آنها قرار داده را در جهت سوءاستفاده و خیانت بکار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: به حمدالله امروز به‌واسطه مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همراهی دستگاه قضایی هیچ تخلفی از رصد و پایش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دور نخواهد ماند و به‌منظور حفظ و صیانت از بیت‌المال و حقوق شهروندان با هرگونه تخلفی با قاطعیت و جدیت برخورد خواهند کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش