جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21102

صدای نهاوند:
رئیس اداره مبارزه با بیماریهای طیور و آبزیان اداره کل دامپزشکی استان همدان، گفت: رودخانه گاماسیاب یک سرمایه ملی برای اجرای طرح های اقتصادی و پر اهمیت است.

به گزارش صدای نهاوند، جلسه بررسی تهدید آلودگی های متعدد و ارزیابی کیفیت آب رودخانه گاماسیاب با حضور مدیران استانی و شهرستانی جهادکشاورزی ، دامپزشکی ، حفاظت محیط زیست ، آب و فاضلاب ، امور منابع آب ، مرکز بهداشت به ریاست معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری و با حضور بخشدار مرکزی برگزار شد.

بهرامی رئیس اداره مبارزه با بیماریهای طیور و آبزیان اداره کل دامپزشکی استان همدان در این نشست به جایگاه نهاوند در تولید و پرورش شیلات غیر ساحلی کشور تاکید کرد و افزود: شرکت قزل دانش به عنوان بزرگترین واحد پرورش و تکثیر ماهی قزل‌آلا در کشور دارای جایگاه ویژه ای است که نیاز است در بحث تامین آب سالم برای این واحد استراتژیک تدابیر و برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

وی گفت: باتوجه به نیاز روزافزون جامعه به منابع آبی و استفاده های متعدد و بهره برداری از رودخانه ها ، نیاز است منابع آلوده کننده و آگاهی از کیفیت آب رودخانه ها به ویژه رودخانه گاماسیاب به دلیل دارا بودن جنبه های اقتصادی پراهمیت و کاربردهای فراوان در زمینه های کشاورزی ، دامپروری ، عمرانی ، صنعتی و شیلاتی به عنوان محور این طرح مورد بررسی و پایش قرار گیرد.

بهرامی بیان کرد: رودخانه گاماسیاب به عنوان یک سرمایه ملی برای شهرستان محسوب می شود و فاضلاب‌های خانگی ، پساب‌های صنعتی ، سایت های پرورش ماهی ، بخش کشاورزی و دامپروری و واحدهای صنفی واقع در روستاهای مسیر سرچشمه گاماسیاب عامل اصلی آلودگی آب رودخانه گاماسیاب محسوب می شود. بنابراین باید با فراهم کردن زیرساختها بتوانیم در کاهش آلودگی های رودخانه گاماسیاب اقدامات بازدارنده را انجام دهیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش