- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مشکل سد گرین حل شود بسیاری از مشکلات آب شرب و کشاورزی نهاوند حل می شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر آموزش و پرورش در فرمانداری نهاوند برگزار شد گفت: افتتاح بیمارستان قدوسی ظلم به نهاوند بود و بدون تجهیزات افتتاح شد و دستگاه سرمایشی مناسب ندارد و مشکلات شبکه و بهداشت و درمان نهاوند باید حل شود.

شهبازی بیان کرد: بافت فرسوده شهرستان و مردم ساکن آن منطقه وضعیت مناسبی ندارد و این وضعیت نابسامان که در‌ گردشگری داریم باید حل شود.

وی با بیان اینکه پتروشیمی نهاوند باید پیگیری کنیم تا تامین منابع شود و دغدغه اشتغال را نداشته باشیم، افزود: باید ما را کمک کنید تا مشکلات بخش های مختلف حل شود.

نماینده مردم نهاوند، گفت: سفر امروز نتایج و مصوبات خوبی برای شهرستان خواهد داشت که با پیگیری فرماندار اجرایی خواهد شد و من از وزیر آموزش پرورش می خواهیم علاوه بر مصوبات دولت موارد خاصی که نهاوند دارد را هم مضاعف پیگیری کنند.

علیرضا شهبازی اظهار کرد: هفتگی تجمع کشاورزان در شهرستان داریم باغات و مزارع به کم آبی و خشکی رسیده است به همین جهت درخواست ۵۰ میلبارد اعتبار برای بتنی شدن نهر راج شعبان و گبری هستیم.

شهبازی ادامه داد: محورهای شهرستان حادثه خیز و مرگبار است باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و امکانات داریم پول داریم اما مدیران استان مجوز برداشت از معدن در اجرای ادامه پروژه سد را نمی دهند سد افتتاح شود بسیاری از تجمعات هم تمام خواهد شد.

وی در پایان گفت: اعتبارات برای واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان که ناموفق عمل شده، هم تامین منابع و فعال شوند و اشتغال هم تقویت شود و مدارس فرسوده شهرستان و استخر نیمه کاره آموزش پرورش و درمانگاه فرهنگیان که وعده تخصیص اعتبار بعنوان عیدی این قشر خواهد بود.