- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

هادی سلگی سرپرست اداره آموزش و پرورش نهاوند شد

صدای نهاوند:

در مراسمی که صبح امروز با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و معاون فرمانداری نهاوند درمحل نمازخانه اداره آموزش و پرورش برگزار شد، هادی سلگی بعنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش نهاوند معرفی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در این مراسم با تبریک موفقیت جمهوری اسلامی ایران در روند مذاکرات هسته ای و انجام برجام تحت نظارت و هدایت مقام معظم رهبری و قاطعیت تیم مذاکره کننده هسته ای را به ملت ایران اظهار داشت: بالاترین فرصتی که در اختیار اداره آموزش و پرورش است وجود نیروی متعهد، کارآمد و فرهیخته است.

مصطفی خزایی گفت: هیچ نهاد و ارگانی چنین نیروی فعال و اثر گذاری را در خدمت ندارد و این موضوع بر اهمیت و جایگاه ویژه آموزش و پرورش در جهت خدمت به مردم و فرهنگیان را حساسیت ویژه ای بخشیده است.

خزایی افزود: تلکو از مدیران شایسته و متعهد آموزش و پرورش است که سابقه آشنایی من با ایشان به ۱۴ سال قبل برمی گردد و در طول هشت سال گذشته ایشان با اخلاق، مدیریت  و بردباری به نحو احسن اداره آموزش و پرورش نهاوند را مدیریت کرده است.

وی ادامه داد: بعلت حضور و شرکت در انتخابات مجلس دهم شهرستان ملایر و جلوگیری از ایجاد هر گونه حاشیه و شائبه تکلو از مدیریت آموزش و پرورش نهاوند استعفا داده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اعلام موافقت مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان با استعفای تکلو گفت: ابلاغ سرپرستی اداره آموزش و پرورش نهاوند برای هادی سلگی که نیاز به معرفی ندارد صادر شده است.

مصطفی خزایی از سلگی خواست از تمام ظرفیت و توانایی آموزش و پرورش نهاوند برای پیشبرد امور و برنامه های مدون این اداره استفاده کند.

در پایان این مراسم ضمن قدرانی و تشکر از  زحمات و تلاش های هشت ساله علیرضا تکلو رئیس سابق اداره آموزش و پرورش نهاوند، هادی سلگی بعنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش نهاوند معرفی شد.