- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دولت یک ریال تخصیص عمرانی به پروژه سد گرین نهاوند نداده است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت؛ مشکلات شهرستان زیاد است و بسیاری از مشکلات تامین نشدن پول و اعتبارات است ، اختلافات سیاسی و حاشیه رفتن مدیران عامل عقب ماندگی نهاوند است.

شهبازی گفت: کلیه مشکلات نهاوند را خودم شخصا و به تنهایی در استان و مرکز پیگیری میکنم و مشکلات راه های موصلاتی شهرستان از جمله محور فیروزان و آورزمان به طور جدی در حال پیگیری و انجام است.

وی ادامه داد: امروز در شهرستان به رغم مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان ، کشاورزی ، راه های مواصلاتی و… وجود دارد در تعامل با همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی کشور، استان و شهرستان به دنبال خدمت رسانی به مردم و برطرف شدن مشکلات هستیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و انسجام بین گروه‌های مختلف مهمترین اصل برای توسعه و پیشرفت این شهرستان است که باید مورد توجه همه مسئولان و دلسوزان شهرستان و استان قرار بگیرد.

علیرضا شهبازی افزود: رفع بیکاری و اشتغال جوانان به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مردم در دستور کار است ، افتتاح فاز اول دولومیت ، احداث پتروشیمی و گاوداری ۴هزار رأسی و سایر پروژه های اشتغالزای شهرستان را مرتبا هر هفته در استان و مرکز پیگیر اخذ مجوزهای مربوطه هستیم ولی متاسفانه برخی ها تحرک و توجه لازم برای حل این مشکلات را ندارند ، اینها گرفتاری هایی است که ما با آنها درگیر هستیم و بنده به تنهایی پیگیر حل این مشکلات هستم!

وی بیان کرد: در بحث بیمارستانهای نهاوند همانطوری که قبلا گفته ام یکی از ظلم هایی که به نهاوند شده این است که نباید بیمارستانی که هنوز تکمیل نشده افتتاح شود، بعضی ها از گفتن این موضوع بدشان می آمد ، بنده می گویم این موضوع انتقاد نیست ، درد دل است بیمارستان زمانی باید افتتاح میشد که همه امکانات آن فراهم و تامین می شد ولی متاسفانه در نهاوند بخاطر تبلیغات آمدند نیمه کاره بیمارستان را افتتاح کردند ، نمونه آن بحث ساخت ۱۶ واحد خانه های سازمانی پزشکان که هم اکنون بنده پیگیری اعتبارات و احداث آن هستم.

شهبازی اظهار کرد: بیمارستان جدید دستگاه سی تی اسکن نداشته ، سیستم تهویه و سرمایشی و آسانسور را پیمانکاران تحویل نداده و نیمه کاره رها کردند ، که این موضوع را در روزهای گذشته در وزارت بهداشت پیگیری کردم و قرار است به زودی این مشکل حل شود و در این رابطه ۱۰ دستگاه دیالیز و یک دستگاه مدرن سی تی اسکن ۱۶ اسلایس تهیه و تحویل بیمارستان شده است.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: یکی دیگر از مشکلات اصلی شهرستان بتنی کردن نهرهای خاکی و سنتی در حوزه کشاورزی است که به دنبال تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این حوزه هستیم.

شهبازی بیان کرد: کمبود دارو و سرم در شهرستان داریم چون مواد اولیه دارو را به کشور نمی دهند ، بنابراین لیست اقلام و داروها ضروری را گرفته ایم که با تهیه بخشی از آن مشکلات را به حداقل برسانیم. البته من معتقدم نیاز است این مشکلات از طریق شما خبرنگاران به عنوان مطالبه از مسئولین برای مردم عنوان شود تا در جریان امور باشند و ما هم بتوانیم بهتر پیگیر حل این موارد باشیم.