مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 2130

صدای نهاوند:

معاون فرماندار نهاوند گفت: با اجرایی شدن برجام خط بطلانی بر ادعاهای واهی و بدون پشتوانه و آلوده به اغراض سیاسی غرب کشیده شد و دنیا به حقانیت ایران اسلامی اذعان کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، رضا سلامتی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش نهاوند در محل این اداره افزود: خوشبختانه صبر و شکیبایی ملت صبور ایران اسلامی در برابر توطئه های استکبار و صهیونیسم جهانی تحت تدابیر دولت تدبیر و امید و راهنمائیها و حمایتهای مقام معظم رهبری به ثمر نشست و به پیروزی دیپلماتیک دولتمردان ما انجامید .
وی بر واهی بودن اتهامات بی اساس برعلیه جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: بیانیه های پس از برجام نشان می دهد که بند بند ادعاهای کشورهای مقابل ایران همگی بی اساس بوده و حتی دبیر سازمان انرژی اتمی به این مساله اعتراف نمودند.
سلامتی افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای پس از ۱۲ سال توانستند با تلاش، منطق و عقلانیت کشورهای قدرتمند دنیا را سر میز مذاکره کشانده و حقانیت ملت ایران را به اثبات برسانند.
وی گفت: امروز دنیا پذیرفت که ادعای بی اساس و نخ نما علیه ایران پذیرفتنی نبوده و حق با ایران بوده و تمامی ادعاهای علیه ایران نامربوط می باشد و این موضوع حقانیت ایران اسلامی است را که همواره خواست ملت ایران اسلامی به اثبات رساند.
وی وحدت مردم ، حمایتهای رهبری و عقلانیت دولت تدبیر و امید را عامل این پیروزی تاریخی خواند و گفت: ملت ما با وحدت توانستند در برابر زورگوئیهای دشمنان بایستند و شادی مضاعفی را در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور حاکم نمایند.
معاون فرماندار نهاوند با اشاره به انتخابات آینده گفت: همانگونه که این پیروزی دل مردم را شاد کرد امید است با وحدت و همدلی و حضور حداکثری در پای صندوقهای رای شاهد تحقق چند باره این جشنهای سیاسی و حماسه ای دیگر از سو.ی مردم باشیم.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش