- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

معاون فرماندار نهاوند:
اجرای برجام خط بطلانی بر ادعاهای واهی غرب علیه ایران کشید

صدای نهاوند:

معاون فرماندار نهاوند گفت: با اجرایی شدن برجام خط بطلانی بر ادعاهای واهی و بدون پشتوانه و آلوده به اغراض سیاسی غرب کشیده شد و دنیا به حقانیت ایران اسلامی اذعان کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، رضا سلامتی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش نهاوند در محل این اداره افزود: خوشبختانه صبر و شکیبایی ملت صبور ایران اسلامی در برابر توطئه های استکبار و صهیونیسم جهانی تحت تدابیر دولت تدبیر و امید و راهنمائیها و حمایتهای مقام معظم رهبری به ثمر نشست و به پیروزی دیپلماتیک دولتمردان ما انجامید .
وی بر واهی بودن اتهامات بی اساس برعلیه جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: بیانیه های پس از برجام نشان می دهد که بند بند ادعاهای کشورهای مقابل ایران همگی بی اساس بوده و حتی دبیر سازمان انرژی اتمی به این مساله اعتراف نمودند.
سلامتی افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای پس از ۱۲ سال توانستند با تلاش، منطق و عقلانیت کشورهای قدرتمند دنیا را سر میز مذاکره کشانده و حقانیت ملت ایران را به اثبات برسانند.
وی گفت: امروز دنیا پذیرفت که ادعای بی اساس و نخ نما علیه ایران پذیرفتنی نبوده و حق با ایران بوده و تمامی ادعاهای علیه ایران نامربوط می باشد و این موضوع حقانیت ایران اسلامی است را که همواره خواست ملت ایران اسلامی به اثبات رساند.
وی وحدت مردم ، حمایتهای رهبری و عقلانیت دولت تدبیر و امید را عامل این پیروزی تاریخی خواند و گفت: ملت ما با وحدت توانستند در برابر زورگوئیهای دشمنان بایستند و شادی مضاعفی را در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور حاکم نمایند.
معاون فرماندار نهاوند با اشاره به انتخابات آینده گفت: همانگونه که این پیروزی دل مردم را شاد کرد امید است با وحدت و همدلی و حضور حداکثری در پای صندوقهای رای شاهد تحقق چند باره این جشنهای سیاسی و حماسه ای دیگر از سو.ی مردم باشیم.

کانال صدای نهاوند [1]