- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دانشگاه آزاد نهاوند در ۳۱ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو جذب می کند

صدای نهاوند:

سرپرست دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند گفت: دانشگاه آزاد نهاوندبرای اولین بار در بهمن ماه امسال در ۳۱ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشجو جذب می کند.

حمید سوری در گفتگو با صدای نهاوند اظهار داشت: دانشگاه  آزاد نهاوند تا شش ماه قبل فقط دارای ۱۶ رشته تحصیلی بود اما با پیگیری، تلاش و رایزنی انجام شده این دانشگاه در حال حاضر داری ۳۱ رشته تحصیلی در مقطه کاردانی و کارشناسی است.

سوری گفت: دانشگاه آزاد نهاوند تا خرداد ماه سال جاری دارای ۹۰۰ دانشجو بود اما در شش ماه گذشته، تعداد دانشجویان این دانشگاه به هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یافت که در سطح استان رتبه اول جذب دانشجو را داشته است.

وی با اشاره به جذب چهار رشته جدید، کارشناسی حقوق، مهندسی عمران، مهندسی برق و تربیت بدنی در مقطع کارشناسی طی شش ماه گذشته اظهار داشت: برای اولین بار هفت رشته کارشناسی پیوسته مهندسی معماری، مهندسی مکانیک، آموزش زبان انگلیسی، حسابداری، زبان انگلیسی، تربیت بدنی و مدیریت صنعتی به مجموع رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد نهاوند اضافه شد.

سرپرست دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند عنوان کرد: علاقمندان می توانند از بهمن ماه امسال در ۳۱ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه آزاد نهاوند ثبت نام و ادامه تحصیل بدهند.

حمید سوری در پایان با اشاره به اقدامات و کارهای اساسی و زیر بنای انجام گرفته در شش ماه گذشته جهت حرکت و شتاب دانشگاه آزاد نهاوند جهت تبدیل شدن به واحد گفت: مجوز احداث سوله ورزشی، عملیات اجرایی احداث پارکینگ سرپوشیده و روباز، احداث راه  دسترسی به دانشگاه از جاده کمربندی نهاوند- بروجرد، توسعه فضای سبز دانشگاه با کاشت ۵۰۰ اصله نهال با آبیاری قطره ای، راه اندازی ایستگاه حمل و نقل دانشجویان در میدان امام(ره) و راه اندازی انجمن علمی دانشجویان از مهمترین این اقدامات بوده است.

کانال صدای نهاوند [1]