مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 2135

صدای نهاوند:

سرپرست دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند گفت: دانشگاه آزاد نهاوندبرای اولین بار در بهمن ماه امسال در ۳۱ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشجو جذب می کند.

حمید سوری در گفتگو با صدای نهاوند اظهار داشت: دانشگاه  آزاد نهاوند تا شش ماه قبل فقط دارای ۱۶ رشته تحصیلی بود اما با پیگیری، تلاش و رایزنی انجام شده این دانشگاه در حال حاضر داری ۳۱ رشته تحصیلی در مقطه کاردانی و کارشناسی است.

سوری گفت: دانشگاه آزاد نهاوند تا خرداد ماه سال جاری دارای ۹۰۰ دانشجو بود اما در شش ماه گذشته، تعداد دانشجویان این دانشگاه به هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یافت که در سطح استان رتبه اول جذب دانشجو را داشته است.

وی با اشاره به جذب چهار رشته جدید، کارشناسی حقوق، مهندسی عمران، مهندسی برق و تربیت بدنی در مقطع کارشناسی طی شش ماه گذشته اظهار داشت: برای اولین بار هفت رشته کارشناسی پیوسته مهندسی معماری، مهندسی مکانیک، آموزش زبان انگلیسی، حسابداری، زبان انگلیسی، تربیت بدنی و مدیریت صنعتی به مجموع رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد نهاوند اضافه شد.

سرپرست دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند عنوان کرد: علاقمندان می توانند از بهمن ماه امسال در ۳۱ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه آزاد نهاوند ثبت نام و ادامه تحصیل بدهند.

حمید سوری در پایان با اشاره به اقدامات و کارهای اساسی و زیر بنای انجام گرفته در شش ماه گذشته جهت حرکت و شتاب دانشگاه آزاد نهاوند جهت تبدیل شدن به واحد گفت: مجوز احداث سوله ورزشی، عملیات اجرایی احداث پارکینگ سرپوشیده و روباز، احداث راه  دسترسی به دانشگاه از جاده کمربندی نهاوند- بروجرد، توسعه فضای سبز دانشگاه با کاشت ۵۰۰ اصله نهال با آبیاری قطره ای، راه اندازی ایستگاه حمل و نقل دانشجویان در میدان امام(ره) و راه اندازی انجمن علمی دانشجویان از مهمترین این اقدامات بوده است.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش