- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آمریکا و اروپا می خواهند جلوی پیشرفت های ایران اسلامی را بگیرند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام و المسلمین مغیثی در شورای آموزش وپرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت : فضای مجازی یکی از فضاهایی است که جامعه را به سمت و سوی نابودی می برد و به دروغ و شایعات دامن می زند و آن را پمپاژ می‌کند.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به این موضوع که تا به یقین نرسیده اید به اخبار اعتماد نکنید ، افزود : یکی از راه‌های درمان جامعه امروز ، دامن نزدن به دروغ و شایعات و اخبار دشمنان و فضای مجازی است و مردم تا به یقین نرسیده اند به اخبار اعتماد نکنند.

امام جمعه نهاوند در ادامه گفت: یکی از موفقیت های هوا و فضای ایران اسلامی تولید موشک هایی است که با موشک های اروپا و آمریکا مقابله می کند و میدان را برای دشمنان تنگ می کنند .

مغیثی با اشاره به حوادث اخیر بیان داشت : آمریکا و اروپا دلشان برای زنان نمی‌سوزد که شعار زن ، زندگی و آزادی می دهند آنها می‌خواهند ایران اسلامی را هدف قرار دهند و عده ای را به این بهانه تحریک می کنند که جلوی پیشرفت های ایران اسلامی را بگیرند.

وی در خاتمه افزود : رسانه های معاند و ضدانقلاب که به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب هستند، همواره تلاش کرده اند با دروغ پراکنی و فریب مردم از آب گل آلود ماهی بگیرند و از هر فرصتی هم برای این اهداف شوم خودشان استفاده می کنند.این افراد و رسانه ها در هر اتفاقی روزانه صدها خبر دروغ منتشر می کنند و مردم باید در این خصوص بیدار باشند و گول استکبار جهانی و دست نشانده هایش را نخورند .