- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

برخی از پروژه های آموزش و پرورش نهاوند به علت نبود اعتبارات سالهاست که نیمه کاره رها شده اند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان ضمن تشکر از دانش آموزان و معلمان که در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند ،اظهار داشت: ۱۳ آبان یکی از روزهای سرنوشت ساز مردم ایران است و دشمن به خیال خام خود قصد داشت که این مراسم را به هم بریزد اما خدا را شاکریم که این اتفاق شکل نگرفت و این مراسم به بهترین نحو ممکن با محوریت امام جمعه نهاوند برگزار شد.

احمدوند در ادامه در خصوص پروژه های آموزش و پرورش بیان داشت: برخی از پروژه های نیمه کاره آموزش و پرورش قرار بود مهرماه وارد چرخه ی آموزشی شوند اما متاسفانه به علت عدم اعتبارات این کار انجام نشد.

وی افزود : پروژه های نیمه کاره آموزشی که روی زمین مانده اند، و خیلی از وسایل آنها به سرقت رفته اند، امیدوار هستیم که در اولین فرصت به اتمام برسند، و تعیین تکلیف شوند، که برای اینکار نیازمند اعتبارات و البته حمایت دستگاه های خدمات رسان هستند تا ‌به بهره‌برداری برسند‌.

وی تصریح کرد: اداره نوسازی مدارسی که نیاز به نوسازی دارند ورود پیدا کرده و آنها را به چرخه آموزشی برگرداند.

احمدوند درخصوص ساختمان نیمه کاره ی آموزش و پرورش نهاوند بیان داشت : این ساختمان که چندین سال است نیمه کاره به حال خود رها شده و به مکانی برای تجمع معتادین درآمده است که در برخی از قسمت های آن شاهد تخریب و یا سرقت گوشه ای از اموال آن هستیم باید هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

فرماندار نهاوند با اشاره به کسب رتبه های برتر آموزش و پرورش افزود: راهیابی برخی دانش آموزان به مراحل المپیادی و بالاتر نشانه پویایی دانش آموزان در آموزش و پرورش شهرستان نهاوند است که در اکثر زمینه ها رتبه های برتر را کسب نموده اند.