- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دشمنان با ایران قوی و عزتمند مخالف هستند/ مردم با آگاهی و بصیرت جلوی توطئه دشمنان را گرفتند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: در دوران دفاع مقدس مقاومت ما بود که دشمن را که از ما قوی تر بود به زانو درآورد و الان هم هرجا مقاومت کردیم موفق بودیم.

وی اظهار داشت: امام راحل حقیقتا به مردم ایمان داشت و هرجا لازم بوده مردم هم حضور داشته اند و مسئولان باید قدر این همراهی مردم را بدانند و برای حل مشکلات مردم شبانه روز تلاش کنند و هرچقدر هم کار کنند جواب خوبی های این مردم را نخواهند داد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن با تمام توان و به صورت ترکیبی به میدان آمد ولی با فهم و بصیرت مردم این توطئه عظیم خنثی شد.

وی ادامه داد: مردم با آگاهی خود جلوی این توطئه بزرگ را گرفتند و باید بدانیم دشمنان با ایران قوی مخالف هستند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در این زمان که دشمنان می خواستند ما را با اغتشاشات سرگرم کنند ولی کارهای بزرگی انجام دادیم که از جمله پرتاب ماهواره بر و ساخت موشک جدید و دیگر کارها بود که فرمانده کل سپاه امروز به بخشی از این اقدامات اشاره کرد.

وی ادامه داد: دشمنان دیدند که همانطور که در جنگ سخت مقاومت کردیم و پیروز شدیم و در جنگ نرم هم که مانند جنگ احزاب بود و همه دست به دست هم داده بودند تا انقلاب را نابود کنند ولی به یاری خدا و هوشیاری مردم، دشمنان شکست خورده اند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: مطالبه مردم در شرایط حاضر برخورد شدید با اغتشاشاگران و کسانی است که به مردم و به بیت المال ضربه زده اند.

وی به آزمایش موشک ماهواره بر جدید کشور اشاره کرد و گفت: پیام آزمایش این موشک جدید این است که با وجود تحریم ها و انواع توطئه ها ولی انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پیشرفت خود ادامه می دهد و امروز در دنیا قدرتمند و قوی است.