- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

فتنه های جدید برای جلوگیری از پیشرفت های ایران اسلامی است

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ علی مختاری در جلسه هماهنگی هفته بسیج در فرمانداری این شهر گفت: برنامه های خوبی برای هفته بسیج تدارک دیده شده است و به مناسبت ۴۳ ساله شدن شجره طیبه بسیج در سطح شهرستان این برنامه ها اجرا می شود.

وی اظهار داشت: فرمان حضرت امام (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین نشاندهنده دوراندیشی و تدبیر امام راحل بود که نیرویی مردمی برای خدمت به کشور ایجاد کند.

مختاری افزود: در طول سال هایی که بسیج فعالیت کرده همه برکات این نیرو را در عرصه های مختلف سازندگی، دفاع مقدس، روشنگری و هر بخشی که نیاز بوده مشاهده کرده اند.

وی ادامه داد: بسیج هرجا وارد شده موفق بوده و به کمک سایر نهادها آمده است و همیشه خوش درخشیده است که آثار این حضور را در همه بخش ها می توان دید.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امروز بسیج در عرصه جهاد تبیین وارد شده است و هرکس که توانایی دارد در این عرصه باید وارد شود و روشنگری کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: دشمنان یک جهانی رسانه ای را بر علیه کشور به راه انداخته اند و همه دشمنان به میدان آمده اند و باید مراقب فتنه های دشمنان باشیم.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: تمام معاندین در این فتنه اخیر پای کار آمده بودند ولی به لطف خدا و با حضور با بصیرت مردم این فتنه هم خنثی شد.

وی ادامه داد: دشمنان می دانند در عرصه های مختلف فضایی نظامی، نانو، هسته ای و دیگر بخش ها انقلاب اسلامی چه پیشرفت هایی کرده است و دشمن تاب باور این پیشرفت را ندارد و بنابراین فتنه ایجاد می کند.

مختاری افزود: هدف از ایجاد این فتنه اخیر این بود که امنیت ما و پیشرفت کشور را مختل کنند و ایران را تجزیه کنند.

وی اظهار داشت: بحث جهاد تبیین و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و امید آفرینی بسیار مهم است و برنامه های هفته بسیج بر این اساس برگزار می شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: نقش رسانه ها در بیان دستاوردها و ایجاد امید در جامعه بسیار مهم و اثرگذار است.