- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

پیشرفت ۴۰ درصدی فاز اول طرح مسکن ملی در نهاوند

علیرضا نثاری در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند ۳۶۵ واحد برای متقاصیان از قبل شناسایی شده و ثبت نام کرده در سامانه در حال ساخت است.

وی اظهار داشت: طرح مسکن ملی نهاوند در ۱۴ بلوک ۶ و ۷ طبقه در شهرک شهید حیدری قرار دارد و پیشرفت فیزیکی طرح به صورت میانگین ۴۰ درصد است.

نثاری با بیان اینکه پیشرفت اجرای اسکلت این طرح بیش از ۸۰ درصد است، افزود: این پروژه متقاصی محور است و روند پیشرفت کار بستگی به آورده متقاضیان است.

وی ادامه داد: با حضور مستمر ناضران بر روند اجرای پروژه و مراحل مختلف بتن ریزی، سقف زنی، اسکلت سازی و دیگر مراحل نظارت مداوم می شود.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: در فاز دوم طرح نهصت ملی تولید مسکن در شهرستان ۱۶۰۰ نفر واجد شرایط داریم که رایزنی هایی با اداره راه و شهرسازی شهرستان و استان برای تامین زمین انجام داده ایم.

وی ادامه داد: تامین زمین این طرح با راه و شهرسازی است که مقداری زمین تامین شده ولی کافی نیست و امیدواریم این زمین ها مشخص شود تا تحت عنوان گروه های ساخت این زمین ها به متقاصیان تحویل داده شود.

نثاری بیان کرد: از کسانی که در فاز اول و به صورت سامانه ای واحدی برای آنها تعریف شده درخواست داریم به موقع مبالغ خواسته شده را واریز کنند تا پیشرفت پروژه به تاخیر نیفتد.

بیش از ۸۵۰۰ نفر در نهاوند متقاضی دریافت مسکن در قالب طرح جهش ملی مسکن هستند که پس از پالایش متقاضیان واجد شرایط مشخص می شوند.