- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

هیچ گونه مماشاتی با ادارات مربوطه در مورد بازرسی و نظارت در حوزه نان نهاوند نداریم

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند صبح یک شنبه ۲۲ آبان ماه در جلسه شورای آرد و نان نهاوند، گفت: نانوایی های سطح شهر و روستا باید نان را فقط با کارت به مردم عرضه کنند و هیچ یک از نانوایی ها حق دریافت پول نقد از مردم را ندارند. 

احمدوند گفت: بعلت حساسیت و نارضایتی مردم، شخصا به موضوع نان ورود پیدا کردم به همین علت ما هیچ گونه مماشاتی با ادارات مربوطه در مورد بازرسی و نظارت در حوزه نان نداریم و باید به صورت جدی به وظایف خود عمل کنند و هفته ای دوبار گزارش عملکرد خود را به فرمانداری اعلام کنند.

وی گفت: باید در مورد کیفیت آرد سایر کارخانه های دیگر بررسی شود، همه شهرستان های استان باید کیفیت آرد آنها مطلوب و مورد رضایت مردم باشد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه باید راهکاری ارائه شود که اگر کارت خوان یک نانوایی قطع و یا با مشکل روبرو شد، منجر به تعطیلی نانوایی نشود، افزود: در مهرماه گذشته سه نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. 

وی بیان کرد: تعدادی از روستاهای با اینکه دارای سهمیه آرد خانه پزی هستند ولی برای دریافت ارد مراجعه نمی کنند اما آرد مورد نیاز خانه پزی باید از کارخانه آرد نهاوند تامین شود.