- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۲۰۰ عنوان برنامه متنوع در هفته بسیج در نهاوند اجرا می شود

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت هفته بسیج گفت: فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مردمی آثار و برکات پرشماری داشته است که ثمره این شجره طیبه را در همه این سالها مشاهده کردیم.

وی اظهار داشت: امروز بسیج به نیرویی تبدیل شده است که در هرجا نیاز باشد به سرعت وارد عرصه می شود و همواره اثر گذار است.

مختاری افزود: در دوران دفاع مقدس در برخورد با منافقین، خنثی کردن فتنه ها، عرصه های سازندگی، فرهنگی و خیلی از عرصه ها بسیج حضور داشته و خوش درخشیده است.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب، بسیج نقش محوری و اساسی دارد و در راستای تحقق این بیانیه شبانه روز تلاش خواهند کرد.

فرمانده سپاه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: محور برنامه های امسال هفته بسیج با شعار “بسیج خدمتگذار مردم” در راستای جهاد تبیین و خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: ۲۰۰ عنوان برنامه متنوع در سطح محلات و اقشار و پایگاه های شهرستان اجرا می شود.

مختاری گفت: مرکز دستاوردهای بسیج در این هفته با ۵۲ غرفه در نهاوند فعال می شود که به ارائه دستاوردهای بسیج و ارائه محصولات بسیجیان اقدام می کند.

🔸وی بیان داشت: در هفته بسیج برنامه های ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان اجرا می شود و گروه های جهادی به خدمت رسانی در سطح شهرستان اقدام می شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند صبح روز جمعه ۴ آذر در استادیوم علیمرادیان برگزار می شود و در شهرهای گیان، برزول و فیروزان نیز تجمع های بسیجیان برگزار می شود.

وی بیان داشت: رزمایش جهادگران فاطمی با حصور ۱۸۰ گروه جهادی و به مدت ۱۰ روز در عرصه های مختلف در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود.

مختاری افزود: نشست هایی بصیرتی و در راستای جهاد تبیین در بیشتر مدارس شهرستان اجرا می شود که برنامه های مناسبی است.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: دیدار با امام جمعه، برگزاری عصر شعر، خاطره گویی، غبار روبی گلزار شهدا، نشست های بصیرتی و دیگر برنامه های متنوع در این هفته اجرا می شود.