- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نشست صمیمی فرماندار نهاوند با دانشجویان دانشگاه دولتی دختران

به گزارش صدای نهاوند، فرماندار نهاوند به همراه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری در جلسه دیدار با دانشجویان دانشگاه دولتی نهاوند با بیان اینکه توجه به تولیدات علمی و دانش بنیان برای توسعه و تعالی جامعه نقش بسزایی دارد، بر ساماندهی مطلوب فعالیت‌ها و فضاهای آموزشی دانشگاه تاکید کرد. 

ضرغام احمدوند شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه دولتی نهاوند که تا پاسی ازشب به طول انجامید با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مسئله کسب علم و دانش و توجه به تربیت دانشجویان نخبه و خلاق برای تضمین آینده کشور، افزود: اگر به مسئله مهم تعلیم و تربیت به خوبی در دانشگاه توجه شود، قطع یقین آینده جامعه، پویا خواهد بود و بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید رفاهیات دانشجویان به سطح مناسبی برسد؛ تصریح کرد: از همه ظرفیت های دستگاه های دولتی و مراکز آموزشی شهرستان برای تامین نیازهای آموزشی و رفاهی دانشجویان استفاده خواهد شد.

احمدوند با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به دانشجویان گفت: دانشجویان باید با برنامه ریزی منسجم و مناسب برنامه هایشان را اجرایی کنند، همچنین سه آرمان اساسی در توصیه های رهبری به دانشجویان یعنی رشد علمی، عدالت خواهی، آزاد اندیشی و آزادی خواهی باید از اهداف تمامی دانشجویان باشد و این اهداف با تلاش شما دانشجویان با بصیرت و آگاهی دست یافتنی است.

فرماندار نهاوند بیان داشت‌: اگر تفکر و اندیشه دانشجو به کمک مسئولان اجرایی بیاید پیشرفت و توسعه با رشد بیشتری محقق خواهد داشت.

و در پایان گفت: دختران نقش بسیار مهمی و ارزشمندی را در خانواده و جامعه ایفا میکنند زیرا آنها در آینده مسئولین اداره کانون خانواده که مهمترین عنصر جامعه است را به عهده دارند و باید از این جنبه خواسته های آنان دیده و تامین شود.

در ادامه این نشست دانشجویان نیز نقطه نظرات ، دیدگاه ها و درخواست‌های خود را مطرح نمودند و فرماندار ضمن حل فوری برخی از درخواستها در خصوص پیگیری و حل دیگر مباحث مطروحه قول مساعد داد.