- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دشمنان در پی ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه هستند

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان در پی تفرقه هستند و هرچند سال یک بار اقدام به ایجاد فتنه می کنند و دلیل هم این است که هر بار شکست میخورند و دوباره توطئه می کنند.

امام جمعه موقت نهاوند افزود: فرزندان ایران اسلامی همواره در مقابله با فتنه ها موفق بوده اند و به همین دلیل دشمنان به نقشه هایی متوسل می شوند تا وحدت در جامعه را از بین ببرند.

وی ادامه داد: یکی از راه های از بین بردن وحدت توسط دشمنان کمرنگ کردن محافل و مجامع وحدت آفرین مانند نماز جمعه است و این همه تخریب بر علیه قرارگاه نماز جمعه به همین دلیل است.

حجت الاسلام مولوی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت شهید مفتح گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند شهید مفتح انسان کم تظاهر اما پر تحرک و پرحضور بود و هرجا نیاز بود حضور پیدا می کرد و آنجا را به پایگاهی برای انقلاب تبدیل می کرد.

وی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی و بقای انقلاب است، اظهار داشت: دشمن بین حوزه و دانشگاه در حال تفرقه افکنی هستند چون اگر این دو نهاد با هم وحدت داشته باشند و علم و دین در کنار هم باشند و اگر این اتفاق افتاد دشمن نمی تواند در کشور نفوذ کند و نقشه های آنها را نقش برآب می کند.

امام جمعه موقت نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: کارنامه استکبار جهانی پر از افراطی گری است و به دروغ ادعای حقوق بشری دارند و بزرگترین جنایات را بر علیه بشریت انجام داده اند.