- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

سردار رمضان شریف سخنران مراسم سالگرد شهید سلیمانی در نهاوند

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، سرهنگ علی مختاری در جلسه هماهنگی برنامه های سالگرد شهید سلیمانی در نهاوند گفت: همه زندگی و اخلاق و رفتار شهید سلیمانی عزیز برای همه ما الگو و درس است و در راستای جهاد تبیین این درس ها به صورت های مختلف باید در جامعه نشر داده شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند حقیقتا شهید سلیمانی الگوی مناسب و برجسته ای از پرورش یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) هستند.

وی ادامه داد: در راستای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دهه بصیرت برنامه های زیادی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

مختاری افزود:‍ دو مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۲ دی ماه در مصلی نهاوند و در شهر فیروزان برگزار می شود. 

وی بیان داشت: مراسم مصلی نهاوند از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۲ دی با سخنرانی سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران برگزار می شود.

مختاری ادامه داد: همچنین در شهر فیروزان نیز از ساعت ۱۴ مراسم باشکوهی با حضور مردم مومن بخش خزل برگزار می شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: همچنین مراسم گرامیداشت شهید شاخص سال سردار شهید حیدر سهرابی و شهدای مدافع حرم و امنیت شهید احمد شوهانی و شهید مهدی رفیعی روز ۲۰ دی ماه برگزار می شود.

مختاری بیان کرد: این مراسم ساعت ۲۰ در مصلی نهاوند با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی مداحان برجسته کشوری برگزار می شود.

وی در این جلسه بر فضاسازی شهر متناسب با این ایام توسط شهرداری، بسیج اصناف، ادارات و نهادهای شهرستان تاکید کرد.