- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دشمن جنگ ترکیبی بر ضد کشور آغاز کرده است

نماینده  مردم تهران در جمع مردم نهاوند در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی گفت: مردم با بصیرت انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود روز تاریخی و حماسی را رقم زدند.

وی اظهار داشت: دشمنان از مدت ها قبل فتنه را برنامه ریزی کرده بودند و در طول مدت فتنه هر اهانتی را انجام دادند و خون مردم را به جوش آوردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: دشمن در طول این سال ها همیشه به دنبال فتنه و توطئه هستند ولی حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه‌ ها بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های دیگر دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان با ایجاد داعش درصدد ضربه زدن به کشور بودند که این توطئه نیز با رشادت حاج قاسم و محور مقاومت خنثی شد.

کوثری گفت: دشمنان با پیشرفت کشور مخالف هستند و در برجام هم به تعهدات برجامی خود پایبند نبوده اند و در مذاکرات اخیر هم بدقولی می کنند ولی باید بدانند ایران اسلامی با گذشته فرق دارد و امروز قوی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: دشمنان می خواهند ما از نفوذ منطقه ای و حمایت از محور مقاومت دست بکشیم و قدرت موشکی و هسته ای نداشته باشیم ولی با تدابیر رهبر انقلاب در این عرصه ها قدرتمند هستیم.

وی ادامه داد: بعد از این همه توطئه دشمنان اخیرا جنگ ترکیبی را شروع کردند و همه گروهک ها و تروریست ها و هرکسی با نظام اسلامی ضدیت داشت را جمع کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان با آموزش های مختلف گروه های مخالف و تجزیه طلب را بر ضد کشور بسیج کرده بودند و عده ای از جوانان را فریب دادند.

وی ادامه داد: باید جوانان را آگاه کنیم و نقش والدین در این راه بسیار مهم است و نباید جوانان را رها کنیم.

کوثری افزود: ولی کسانی که پول گرفتند و آموزش دیده بودند و به عامل دشمن تبدیل شده بوده اند فرق دارد و مردم خواستار برخورد با این عوامل هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این دولت دارد کار می کند و بالا رفتن نرخ ارز هم یک توطئه است چون دشمنان در این اقدامات اخیر نتوانستند کاری بکنند و باید این را بدانیم کار دشمن دشمنی کردن است.

وی بیان داشت: دشمن اگر از یک راهی به نتیجه نرسد از راه های دیگر دست به کار می شود و ما باید اینقدر قوی باشیم که توطئه های دشمنان نتواند کاری کند.