- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مشکل مسکن مهر فرهنگیان نهاوندباید مرتفع شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان سخنان خود را با یک سئوال آغاز کرد و گفت: حاج قاسم از خدا پروا می‌کرد و خدا محور بود و خالصانه رفتار می کرد به همین دلیل محبوب همه مردم شد.

وی بیان داشت: مدیران ما باید روش و رفتار سردار سلیمانی را سرلوحه ی کارهای خود قرار دهند و از خدا پروا کنند و پاسخگو باشند و همه ی کارهای خود را جهادی انجام دهند.

احمدوند در ادامه و در خصوص مشکلات مساکن مهر فرهنگیان گفت: دغدغه‌های مردم و فرهنگیان، دغدغه ی ما نیز هست و باید مشکل مسکن مهر فرهنگیان مرتفع شود و مسئولین مربوطه باید در این خصوص پاسخگو باشند.

وی افزود: اگر مسکن مهر فرهنگیان استاندارد ساخته نشود مشکلی که برای ساختمان نیمه کاره ی آموزش و پرورش به وجود آمد، پیش خواهد آمد.

احمدوند در ادامه با تاکید بر لزوم تکمیل شدن هر چه سریع تر پروژه های عمرانی آموزش وپرورش نهاوند، اظهار داشت: با توجه به تراکم بالای دانش‌آموزان در برخی مدارس سطح شهر و کمبود فضای آموزشی، انتظار ما این است که با همت و توجه ویژه‌ی اداره کل نوسازی مدارس استان و مدیریت جهادی ۵ پروژه ی آموزشی که در سطح روستاها وجود دارد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس، تعمیر مدارسی که در حال تخریب هستند را در اولویت ساخت و سازهای خود قرار دهد چرا که با جان دانش آموزان ارتباط دارد.

احمدوند در خصوص بوفه های مدارس و تغذیه ی سالم  دانش آموزان اظهار داشت: فروشنده و مواد خوراکی که در اختیار دانش آموزان قرار گرفته می شود باید بهداشتی باشند.