- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

افتتاح ۳ مرکز کارآفرینی و اشتغال بهزیستی در نهاوند

صدای نهاوند:

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان گفت: در دهه فجر سه مرکز کارآفرینی و اشتغال بهزیستی در نهاوند و یک مرکز به نام کانون بازنشستگان زیر نظر بهزیستی استان در همدان افتتاح می‌شود.

به گزارش صدای نهاوند، اکبر سوری در خصوص برنامه‌های دهه مبارک فجر سازمان بهزیستی همدان اظهار کرد: برنامه‌های این ایام از ۱۲ بهمن‌ماه همزمان با آْغاز جشن پیروزی انقلاب با نواختن زنگ انقلاب در مهدکودک‌های سراسر استان شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۲۲ عنوان برنامه در دهه فجر در سازمان بهزیستی در استان اجرا می‌شود، افزود: برنامه خدمات رایگان سازمان در بخش سنجش شنوایی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و مشاوره ژنتیک در این ایام به صورت رایگان و در برخی موارد نیم‌بها به خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی انجام می‌شود.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان ادامه داد: در این دهه سه مرکز کارآفرینی و اشتغال بهزیستی در نهاوند و یک مرکز به نام کانون بازنشستگان زیر نظر بهزیستی استان در همدان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال سعی شده، بخش‌های خصوصی که زیر نظر بهزیستی استان هستند در جشن‌های این دهه به صورت خودجوش وارد شوند، گفت: جشن‌های مهم و شاخص این ایام در قالب جشن مشترک مددجویی و ایتام با همکاری کمیته امداد امام در روز ۱۷ بهمن و جشن دیگری با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز ۱۴ بهمن‌ماه اجرا می‌شود.

سوری به برنامه‌های دیگر این ایام اشاره کرد و افزود: تقدیر از ورزشکاران پاراالمپیک و مددجویان موفق، اختتامیه مسابقات قرآنی مددجویان و کارکنان، برگزاری مسابقات نقاشی و قصه‌گویی در مهدکودک‌ها و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی خاطرنشان کرد: امسال افراد پذیرفته شده در مراکز اعتیاد و درمان در جشن‌های دهه فجر حضور می‌یابند و در این ایام بسته‌های حمایتی با هدف حمایت و پشتیبانی و در قالب توانمندسازی در بین مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود.

کانال صدای نهاوند [1]