- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

کاهش ۲۲ درصدی جرائم و نزاع های دسته جمعی در نهاوند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ ذبیح درویشی در نشست خبری و جلسه تعامل با خبرنگاران شهرستان گفت: نقش رسانه ها در کمک به پلیس و فرهنگ سازی در زمینه های مختلف بسیار اثر گذار و مهم است.

وی اظهار داشت: رسانه ها به عنوان بازوی و کمک یار نیروی انتظامی در بسیاری از موارد می توانند با همکاری با پلیس مشکلات و معضلات زیادی را رفع کنند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای مانور فتح در فضای مجازی افزود: این رزمایش با هدف روشنگری برای افکار عمومی در فضای مجازی و جلوگیری از ترویج  شایعات و ناامن شدن فضا انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد پلیس نهاوند گفت: پلیس شهرستان در بحث کشفیات مواد مخدر، انواع سلاح و کاهش جرائم رتبه نخست استان را دارد.

درویشی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ درصد کاهش جرائم و نزاع های دسته جمعی را در شهرستان داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: با همکاری نیروی انتظامی و سپاه و بسیج نهاوند و مساعدت ادارات شهرستان و البته با هوشیاری شهروندان عزیز نهاوند مشکل خاصی در هفته های اخیر در شهرستان شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: استفاده صحیح از فضای مجازی باید مدنظر قرار گیرد و رسانه ها می توانند در این فضا در امید آفرینی و حفظ امنیت شهروندان نقش افرینی اثرگذاری داشته باشند.

درویشی در ادامه افزود: رسانه ها در کنار پلیس می توانند در پیشگیری از آسیب ها و انعکاس عملکردها موثر واقع شوند که این کار باعث ایجاد احساس آرامش و امنیت بیشتر در جامعه می شود.