- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

افت فشار و قطعی گاز در نهاوند نداشتیم

به گزارش صدای نهاوند، احمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار صدای نهاوند گفت:طرح پایش ادارات با شروع فصل سرد با حضور تیم ها و اکیپ های بازرسی از شرکت گاز نهاوند شروع شده و ادامه دارد و  ادارات و ارگانهای دولتی که الگوی مصرف را رعایت نکنند در مرحله نخست اخطار می‌گیرند.

ناصری افزود: در نهاوند بیش از یک میلیون متر مکعب گاز مصرف می شود که با توجه به برودت هوا و سرمای زمستان اولویت گاز رسانی با مشترکان خانگی است.

وی ادامه داد: از حدود یک ماه گذشته تا امروز بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی از ادارات و مراکز تجاری انجام شده است و ۴۵ مورد اخطار به این مراکز داده شده است.

رئیس شرکت گاز نهاوند گفت: در همین راستا ۱۵ مورد قطعی گاز مربوط به ادارات دولتی و بانکهایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده اند انجام شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۹۵ درصد ادارات و مدیران به شرکت گاز نهاوند کمک کردند و نسبت به کاهش مصرف گاز قدم مثبتی برداشتند؛ گفت: در سطح شهرستان بیش از ۶۷ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز طبیعی داریم و میزان مصرف با توجه به اینکه تعداد اشتراک های ما نسبت به سال گذشته بیشتر شده قطعا افزایش یافته است.

ناصری افزود: با تعطیلی ها چند روز گذشته و کمک مدیران ادارات و دستگاه های تولیدی مصرف مدیریت شده است و این شرایط را مدیون مردم خوب نهاوند هستیم که به کمک شرکت گاز آمدند تا مصرف مدیریت شود و از این بابت از همشهریان تشکر می کنیم.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های اداری و تجاری که الگوی دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه را رعایت نکنند بعد از اخطار کتبی گاز آن‌ها قطع می‌شود.

رئیس شرکت گاز نهاوند در پایان گفت: هر درجه کاهش دما در منازل یا ادارات حدود ۶ درصد باعث کاهش مصرف گاز می شود که این هم از لحاظ اقتصادی کمک مردم خواهد بود و هم شرکت‌ گاز را در تامین پایدار گاز کمک خواهد کرد.