- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۱۰ پروژه نیمه‌ تمام ورزشی در نهاوند وجود دارد

به گزارش صدای نهاوند،سلیمان جوانمردی اظهار کرد: در بین این پروژه‌ها چند طرح وجود دارد که ضرورت تکمیل آنها بیشتر از بقیه است.

وی با اشاره به اینکه استخر شهرک طالقانی، مجموعه ورزشی بانوان و خوابگاه ورزشی نهاوند از جمله طرحهای دارای اولویت شهرستان است گفت: با توجه به ضرورت‌ها و نیاز شهرستان، پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبار به آنها انجام شده است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: یکی از مهمترین طرح‌های ورزشی با ۸۰ درصد پیشرفت استخر نیمه‌تمام شهرک طالقانی است که اخیرا با پیگیری مسئولان ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت و سفر رئیس جمهور به آن اختصاص یافته که پیش‌بینی می‌شود ظرف ۶ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان مجموعا ۳۵ میلیارد تومان به بخش ورزش نهاوند اختصاص یافت که از این رقم ۲۳ میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی بانوان ۸ میلیارد تومان برای استخر شهرک طالقانی و ۴ میلیارد تومان نیز برای سالن ورزشی روستای باباقاسم اختصاص یافته است.

جوانمردی با بیان اینکه با اختصاص این اعتبارات امیدواریم اوایل سال آینده شاهد بهره‌برداری از طرح‌ها باشیم گفت: یکی دیگر از طرح‌های ورزشی مورد نیاز، تکمیل خوابگاه ورزشی است که امیدواریم با اختصاص اعتبار مورد نیاز شاهد تکمیل این طرح باشیم./فارس