- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۱۵میلیارد اعتبار بین شهرداری های کم‌برخوردار استان توزیع می شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا قاسمی فرزاد از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به مجموعه شهرداری‌ها در دیدار با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبرداد وگفت؛ از معاونت هماهنگی امور عمرانی خواسته شده تا این اعتبار و تجهیزات مورد نیاز، که شامل ماشین آلات، قیر، و… است را به تناسب نیاز برای شهرداری‌های کم‌برخوردار عادلانه توزیع کند.

قاسمی‌فرزاد، درباره مسکن مهر شهرهای برزول گیان و فیروزان هم از انجام برخی پیگیری‌ها خبرداد و گفت؛ مسکن مهر شهر برزول که مربوط به سال‌ها پیش بوده است و نیمه‌کاره رها شده است، قرار است با قیمت کارشناسی در قالب نهضت ملی مسکن واگذار شود و به‌زودی هم وارد ریل اجرایی خواهد شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دولت سیزدهم با وجود همه فشارها و بدهی‌ها و ویرانی‌هایی که میراث‌دار آن شده است، دست از کار نکشید و ناامید نشد، تصریح کرد؛ حوزه گردشگری و صنعت برای دولت در اولویت بوده و اقدامات بزرگی انجام شده است اما برخی واقعیت‌ها را نمی بینند و با شبهه‌اندازی در آمار، هدف دشمن را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر ۲هزار و ۳۲۲متقاضی، زمین‌های خود را تحویل خواهند گرفت، نهاوند را دراجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشگام دانست و گفت؛ برای نهضت ملی مسکن در همه شهرستان‌های استان، زمین مورد‌نیاز پیش‌بینی شده است.