- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

کنترل تورم و رونق تولید باعث حل مشکلات کشور می شود

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: ماه رمضان برکات زیادی دارد و باید از این فرصت برای ارتباط با خدا و بخشش گناهان استفاده شود.

وی اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند؛ تحول و احسن حال در گرو این است که خودمان عمل کنیم که این عمل به واجبات و انجام وظایف سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: تورم یک فساد در اقتصاد کشور است که باید کنترل شود و با رونق و افزایش تولید بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

وی ادامه داد: صرفه جویی در مصرف و دوری از تجمل گرایی نیز از دیگر موارد مهمی بود که در بیانات رهبر معظم انقلاب بیان شد و باید به این موارد توجه و عمل شود.

حجت الاسلام مغیثی گفت: باید به نقاط ضعف و قوت با هم توجه کنیم و عادلانه قضاوت کنیم و واقعا وقتی مقایسه می کنیم، می بینیم که واقعا پیشرفت کرده ایم و در هر عرصه ای که وجود دارد پیشرفت کرده ایم.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: با وجود همه پیشرفت ها نقاط ضعفی هم داریم ولی امید به آینده یک واقعیت است و باید همواره امید داشته باشیم و به فکر حل مشکلات باشیم.

وی ادامه داد: در بخش های مختلف دفاعی، هسته ای، علمی و فناوری بسیار پیشرفت کرده ایم و همه این پیشرفت ها با وجود فتنه ها و تحریم ها و تهدیدها انجام شده است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: ایمان مردم و باور مردم به انقلاب باعث پیروزی و تداوم حرکت انقلاب شده است و خداوند هم در این مسیر یاری کرده است.

امام جمعه نهاوند افزود: در ماه رمضان نباید مساجد بسته باشند و نمازهای روزانه و تلاوت قرآن و بیان احکام توسط روحانیون انجام شود و مساجد در ایام ماه رمضان باید کاملا فعال باشند.