سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2180

صدای نهاوند:

جشن پیروزی هسته ای به میمنت توفیق و پیروزی ایران اسلامی و اجرای برجام که حقانیت ایران را در دنیا به اثبات رساند در مدارس نهاوند برگزار شد.

به گزارش صدای نهاوند،  معاون فرماندار نهاوند روز چهارشنبه در آئین نمادین جشن پیروزی هسته ای در دبیرستان تیزهوشان دخترانه این شهرستان با حضور مسئولان گفت: امروز همه مردم از این پیروزی خوشحال هستند.
رضا سلامتی افزود: پیروزی هسته ای و به انجام رسیدن برجام، مایه سرافرازی هر ایرانی است زیرا ما در این مذاکرات به دنیا نشان دادیم که ایران هیچ انحرافی در فعالیتهای هسته ای خود نداشته و همه توطئه ها برای وارد آوردن فشار به جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی اظهار کرد: برخی افراد در خارج کشور تمایل نداشتند این مذاکرات انجام شود زیرا می دانستند که مذاکرات به نفع جنگ افروزان نخواهد بود و با این وسیله سایه جنگ از کشور دور می شود.
وی به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایتهای ایشان از مذاکرات اشاره کرد و افزود: معظم له احقاق حقوق ملت را همواره به مذاکره کنندگان گوشزد و همیشه تاکید می کردند زمانی ما در مذاکرات پیروز هستیم که عزت، مصلحت و حکمت در آن لحاظ شده باشد و خوشبختانه مذاکره کنندگان کشورمان نیز این توصیه ها را به کار بستند و این پیروزی برای مردم ما رقم خورد.
وی پیروزی بدست آمده را متعلق به همه ملت دانست و گفت: این پیروزی در داخل بازنده نداشت و به فرموده رئیس جمهور این پیروزی متعلق به دولت و شخص خاصی نبود بلکه متعلق به وحدت و ایستادگی یک ملت، زیر سایه هدایتهای رهبری و تدبیر دولت اعتدال انجام گرفت که در آن حتی باید از منتقدین منصف و چند صدایی هایی که طی این مدت وجود داشت نیز تشکر کرد.
سلامتی گفت: امروز تندروهای آمریکایی که سالها علیه این مردم بهانه تراشی می کردند، نگران و عزادار هستند و اسرائیل نیز سردرگم شده زیرا می دانند دنیا به حقانیت ایران پی برده است.
وی گفت: ابعاد مختلف این پیروزی با عظمت باید برای مردم بازگو شود که متاسفانه آنگونه که انتظار می رفت توجه لازم در تبیین این پیروزی به عمل نیامده است، اما مهم این است که دنیا فهمید ایران اسلامی در برنامه های هسته ای هیچ انحرافی نداشته است.
وی با اشاره به دو مناسبت پیش روی دهه فجر و انتخابات اسفند سال جاری گفت: باید در دهه فجر انقلاب اسلامی به گونه برنامه ریزی شود که این جشن بزرگ ملی تحت الشعاع انتخابات قرار نگیرد.
معاون فرماندار نهاوند در ادامه به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از انتخابات به عنوان حق الناس نام برده اند لذا همه باید مطابق قانون و بی طرف عمل کنند.
وی به زمینه های لازم برای تحقق مشارکت حداکثری مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات اشاره کرد و افزود: برای تحقق اهداف معظم له لازم است زمینه های انتخابات رقابتی فراهم شود و نماینده سلایق مختلف مردم نیز حضور داشته باشند.
در این آئین دانش آموزان با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران با خواندن سرود دسته جمعی ‘ای ایران ای مرز پر گهر’ شور و نشاط خود را از بدست آمدن این پیروزی ابراز کردند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش