- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

وظیفه ما در بحث حجاب فقط نصیحت و تذکر لسانی است

به گزارش خبرنگار صدا ی نهاوند، حجت الاسلام  عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: صهیونیست ها به ذلت افتاده اند و مقاومت روز به روز در حال قوی شدن است و به یاری خدا این رژیم از بین خواهد رفت.

وی اظهار داشت: امروز وضعیت صهیونیست ها را می بینیم که در داخل چه مشکلاتی دارند و این اختلافات و درگیری ها انشاالله به نابودی آنها منجر می شود.

امام جمعه نهاوند با اشاره به نزدیک شدن به شبهای قدر بیان کرد: بهترین کار در ماه رمضان و شبهای قدر دعا و تحول مثبت در کار و رفتار همه ما است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: هدف دشمنان ایجاد ناامیدی و اختلاف در کشور است و هرکاری توانستند کردند از تحریم و فتنه و دشمنی تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: دشمنان نمی خواهند ایران قوی شود و به الگویی برای کشورهای مسلمان تبدیل شود و در این راه هرکاری توانستند و می توانند انجام‌ می دهند.

امام جمعه نهاوند گفت: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت کرده که نمونه آن را در عرصه های دفاعی و هسته ای می توانیم ببینیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها بیان داشت: دشمن به وسیله حجاب می خواهد اختلاف ایجاد کند و باید همه دستگاه های مربوطه منسجم عمل کنند و وظیفه ما فقط تذکر لسانی و نصیحت و موعظه است. 

حجت الاسلام مغیثی در پایان گفت: حجاب جز واجبات و ضروریات دین ما است و باید مراقب باشیم و کار حساب شده انجام دهیم تا دستاویزی برای دشمنان ایجاد نکنیم.