- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مبارزه با فساد باید همیشگی باشد/مردم همیشه دشمنان را ناامید کردند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام راحل فرمود خدمت به این مردم عبادت است و هر مسئولی دل در گرو انقلاب اسلامی دارد باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی اظهار داشت: مردم بسیار خوبی داریم و در بزنگاه ها حضور فعال داشتند و همیشه دشمنان را ناامید کردند و شایسته خدمت هستند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای اخیر افزود: مبارزه با فساد باید همیشگی باشد و این مسئله یک مبارزه مستمر و همه جانبه را می طلبد تا ریشه فساد خشکانده شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به سفر ریاست جمهور به سوریه و سفر رئیس جمهور عراق به کشور ما اشاره کرد و اظهار داشت: این سفرها برای توسعه روابط اقتصادی و تقویت جبهه مقاومت انجام شد و امروز جبهه مقاومت مصمم است به اهدافش برسد.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: امروز صهیونیست ها با بحران مواجه هستند و روند زوال آنها ادامه دارد و روز به روز جبهه مقاومت قوی تر و جبهه سازش ضعیف تر و منزوی تر می شود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: یکی از مطالبات رهبر انقلاب از دولت مردمی و مجلس انقلابی تلاش برای رفع مشکلات مردم است و کلید حل این مشکلات هم در داخل است.

وی بیان داشت: در همه مسائل با نگاه به درون و تدبیر و تلاش مسئولان می توانیم مشکلات را حل کنیم.