- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نیازمند کار اساسی در زمینه معرفی شهدا هستیم

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار‌ مهدی فرجی در جلسه پشتیبانی برگزاری کنگره ملی شهدای استان در فرمانداری نهاوند گفت: کنگره ملی شهدا مردمی و برنامه ها توسط خود مردم اجرایی می شود.

سردار فرجی گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری بر اثر گذار بودن کنگره های برگزاری شهدا است و برنامه ها باید در این راستا باشد.

وی افزود: دشمن در فتنه سال گذشته از همه امکانات و ظرفیت های خود برای ایجاد مشکل در کشور استفاده کرد و از همه عناصر خود در اغتشاشات رونمایی کرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، اظهار کرد: باید بتوانیم با زبان و ذهن نسل جوان شهدا را معرفی کنیم چون دشمنان می خواهند بر روی ذهن نسل جوان اثر بگذارند.

سردار مهدی فرجی ادامه داد: دشمنان امروز با تمام توان برای بی تفاوت کردن جوانان نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کنند که باید مراقب باشیم.

سردار فرجی بیان کرد: روسا و دبیرهای کمیته برگزاری شهدا وظایف خود را در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا به خوبی انجام دهند.

وی افزود: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا است و محوریت برنامه ها در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان است.

وی گفت: از ابتدای سال گذشته تا امروز بیش از ۳ هزار جهیزیه در استان همدان جمع آوری شده است که سعی داریم این عدد با همت خیرین به ۸ هزار سری برسد.

سردار فرجی بیان کرد: یادواره شهدای شهرستانی را در مکان های مختلف و با برنامه های جدید و متنوع برگزار کنید.