سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2210

صدای نهاوند:
 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: بنیاد صیانت از حریم خانواده در نهاوند تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمود مصباح در نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند گفت : با توجه به اینکه یکی از مهمترین سیاستهای خوب دولت واگذاری کار به تشکل ها و بخشهای خصوصی است در جهت رفع و حل مشکلات خانواده بنیاد صیانت از حریم خانواده در نهاوند تشکیل می شود.

مصباح گفت: این بنیاد شامل ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه ، معلمین بازنشسته و افراد با تجربه و تحصیل کرده  شهرستان است که هیئت مؤسس آن می باشند و از بین این افراد ۵ نفر به عنوان هیئت مدیره و یک نفر به عنوان مدیر عامل انتخاب می شوند که از طریق اداره کل امور اجتماعی استانداری امور مربوط به صدور مجوز و استعلام و بقیه امور پیگیری انجام می شود.

وی افزود:  همچنین مکانی شامل چند اطاق برای مشاوره در نظر گرفته می شود و یک نفر از دادگستری شهرستان به عنوان رابط به این ستاد معرفی شده تا پرونده هایی که مراجع قضایی صلاح می دانند برای بنیاد ارسال گردد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوندعنوان کرد: پرونده ها در این بنیاد بر اساس تخصص در اختیار کارشناسان و مشاوران قرار می گیرد.

محمود مصباح فعالیت این ستاد را در حوزه صیانت از حریم خانواده شامل، برنامه ها و اقدامات قبل و بعد از ازدواج دانست . و افزود: در حال حاضر در در استان این  بنیاد،  با برنامه جلوگیری و مشاوره خانواده ها به منظور پایین آمدن آمار طلاق و بخش های گونا گون کار خود را آغازنموده و توانسته اقدامات خوب و اثر گذاری داشته باشد که به عنوان نمونه می توان به سازش بین ۱۰۰ زوج در ۶ ماهه نخست سال جاری در شهرستان همدان اشاره کرد.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش