- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان‌ است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر واقعا کار بی نظیری بود که توسط رزمندگان دلاور ایران اسلامی انجام شد و واقعا این روز بسیار تاریخی و گرامی است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان اشاره کرد و گفت: در این مجلس انقلابی قانون راهبردی هسته ای کشور تصویب شد که بسیار قانون خوبی بود.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: صهیونیست ها در سراشیبی سقوط قرار دارند و ابهت آمریکا هم در هم شکسته است که این گفته خود آنها است و در واقعیت هم شرایط منطقه را می بینیم که مقاومت تصمیم گیرنده است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و باید قوی شویم و امروز تهاجم فرهنگی را با همکاری دستگاه های مختلف به فرصت تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس تهدید ها را به فرصت تبدیل کردیم و در عرصه های دفاعی خود را قوی کردیم و باید در عرصه جنگ نرم هم تهدیدات را بشناسیم و به فرصت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام مغیثی گفت: مردم مومن و متدین ایران اسلامی دغدغه عفاف و حجاب دارند و دشمنان می خواهند با استفاده از این مسئله دو قطبی در جامعه ایجاد کنند که باید هوشیار باشیم و خواست مردم تصویب قانون مناسب در این خصوص است.